onsdag 2 september 2009

Garderat mig för kyla

Köpte mig en mössa idag som jag tyckte var jätte cool i orange,svart och rosa rött som passar perfekt att plocka fram i ishallen när det behövs, vilket blir väldans snart. Fyndpris 15kr hahaha

Försöker peppa mig själv också med att börja powerwalka igen....svårt! riktigt trög i starten. Ska erkänna att jag öka 7 kg i vikt i sommar ujuj mycket god mat har det blivit och lata sommardagar på stranden, vin på altanen och pillat mig i naveln eller nåt.

2 kommentarer:

Nett sa...

Vilken fin bild på dig =) Tycker du ser jättesmal ut. Smyckena och hur man gör, var mer i allmänhet. Det krävs ju en hel del för att kunna göra dem, själv skulle jag gärna vilja men jag har inte tiden *kram*

Micke sa...

...och var har de 7 kg satt sig då? Du ser ju så smärt ut så! Hej också, kul se dig :)