onsdag 2 september 2009

Budskapssmycken

silverlagd oval handstämplad metallplatta (nickelfri) med liten hjärtberlock med svart bomullssnodd att knyta runt halsen.
pris: 100kr (för texten inte hamnade i mitten) SÅLT
Info: Fraktfritt (utom PF). Finns i Haninge för köp direkt

Silveröverlagd oval handstämplad metallplatta med liten hjärtberlock i egen kedja med 50cm kulkedja med lås
Pris 100kr (plattan är inte helt slät och fin)
Info: Fraktfritt (utom PF). Finns i Haninge för köp direkt

Bägge är fina att lägga till namnplatta i valfri form

2 kommentarer:

Nett sa...

Hej tjejen, jag vill gärna köpa det paket "frihet" av dig =) Kram

Nett sa...

Haha, jag igen.. beslutsångest här. Egentligen vill jag mest av allt ha "unik" ändå.. *haha* nästa gång kanske jag vill ha båda.. nä men det är "Unik" jag vill ha. Gillar att det inte står just i mitten, det är så det skall vara. Min mail: jeanette@bjornidet.net så ta och maila mig så jag kan föra över pengar till dig, jag har för mig att jag gjorde så sist. Kram